top of page
DAILĖRAŠTIS
Ieškoti


Algė Gudaitytė
Antano Gudaičio paroda „Kompozicijos“ buvo svarbi dėl keleto priežasčių. Ji – ne tik 120-osioms menininko gimimo metinėms skirta nemaža ekspozicija, bet ir šeimos narių įsteigto Antano Gudaičio kūrybos fondo, besirūpinančio menininko kūrybiniu palikimu ir sklaida, jo dirbtuvės renovacija bei atvėrimu visuomenei, pirmasis viešas prisistatymas ir kvietimas kultūros lauko bei verslo atstovams bendradarbiauti.


Sofija Krikščiūnaitė
Prancūzų menininkas SAYPE (tikrasis vardas Guillaume’as Legros) pelnė tarptautinį pripažinimą už didelio masto biologiškai skaidų žemės meną.


Vaidilutė Brazauskaitė-Lupeikienė
Rūta Lipaitė – gerai žinoma stiklo, vitražo menininkė, įvaldžiusi visas klasikines technikas, ieškanti naujų technologinių sprendimų. Kūrybos procese ji neapsiriboja puikiomis technikos žiniomis, jai rūpi ne tik meistrystė, bet ir minčių, apimančių globalesnes temas, tokias kaip tvarumas, ekologija ir atmintis, sklaida. Būtent todėl menininkė, kolekcionuodama senus daiktus, artefaktus, vintažą, nerenka jų į tematinius rinkinius, neklasifikuoja pagal medžiagiškumą, tiesiog ieš


Nijolė Nevčesauskienė
Į pozityvumą žvelgiu pozityviai: apie Indros parodą „Niekada nepalik dangaus“


Marija Puipaitė
Apie daikto vidurius, esančius po baldo oda, ir juose slypinčią esmę pirmiausia susimąsčiau ne kurdama daiktus, bet „santykiuose“ su savo sofa.


Aistė Marija Grajauskaitė
Į pozityvumą žvelgiu pozityviai: apie Indros parodą „Niekada nepalik dangaus“
Įsigyti pilnus žurnalo „Dailė/Art“ numerius galima čia:
bottom of page